۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

جبهه باطل درماندگی فضای سایبری را دنبال می‌کند

جبهه باطل درماندگی فضای سایبری را دنبال می‌کند

اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جبهه استکبار با تلاش مضاعف سعی دارد تا درماندگی و بی‌هویتی فضای مجازی را در کشور هدف‌گذاری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بعد از ظهر سه‌شنبه در دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی بسیج اظهار کرد: فضای مجازی امروز ۹۰ درصد از زندگی بشریت را فرا گرفته و افکار را نیز مدیریت می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین علیه با اشاره به اینکه امروز رسانه قدرتمندترین ابزار برای تأثیرگذاری در اذهان است، تصریح کرد: مدیریت افکار یکی از مهمترین راهبردی است که باید فعالان فضای مجازی جز اولویت‌های خود در کار رسانه‌ای قرار دهند.

وی گفت: دشمن با برنامه‌ریزی منسجم و در اختیار گرفتن ابزار و تکنیک‌های مختلف در صدد ایفای نقش در فضای مجازی است و غرب در اندیشه رواج سبک زندگی سازمان‌یافته‌ای است که بتواند خواسته‌های خود را در جوامع پیاده کند به طوری که طبق آمار ارائه شده، عامل اصلی مشکلات اخلاقی و طلاق ناشی از آسیب‌های فضای مجازی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه خود مراقبتی برگ برنده افسران جنگ نرم است، افزود: فلسفه تشکیل گردان‌های سایبری مقابله با جنگ‌شناختی دشمن است و در این مبارزه بی‌امان مهمترین سلاح، سواد رسانه است.

حجت‌الاسلام علیه با اشاره به اینکه استیصال فعالان رسانه در فضای مجازی از اهداف مهم جبهه باطل است، خاطرنشان کرد: دشمن با تغییر صورت مسئله که از ترفندهای جنگ‌شناختی است، به صورت پدافندی وارد میدان رزم شده که ضروری است پیش از اینکه افکار باطل به فضای جامعه ما تحمیل شود باید با جهاد تبیین دشمن را وادار به تسلیم کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی، جامعه بشری را به رشد و تعالی و کمال سوق می‌دهد اما در آن سوی مرز نیز استکبار تمامی قدرت خود را برای ترویج سبک زندگی غرب به کار بسته که امیدواریم با حضور فعالانه متخصصان رسانه‌ای، این نوع سبک را به انزوا بکشانیم.

به گزارش خبرنگار مهر در این دوره، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان اردبیل نیز بیان کرد: اولین دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی بسیج استان اردبیل با هدف ارتقای دانش و بصیرت‌افزایی فعالان این حوزه و با حضور اساتید برجسته استان در محل دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

مهدی حسینی به سر فصل‌های این دوره آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: جریان‌شناسی رسانه‌ها، مهارت‌های تولید محتوا، فن بیان و سخنوری، کنشگری سیاسی و چیستی و چرایی کار تشکیلاتی از جمله محورهای این دوره آموزشی است که توسط اساتید مجرب استان ارائه شد.

کد خبر 5577405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha